چاپ ترانسفر, چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ, چاپ ترانسفر کوره ای

چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ

چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ

چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و چاپ کنندگان ترانسفر در ایران است. شرکت گلسرخ قدمتی حدودا 33 ساله دارد که از سال 1370 هجری شمسی با 5 نفر شروع بکار کرده است. که هم اکنون با حدودا 150 کارمند و کارگرچاپ در حال فعالیت است.

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان یا همان ترانسفر باید مجهز به بهترین متریال و دستگاه الات چاپ باشد. شرکت چاپ و عکس برگردان گلسرخ از همان ابتدای راه اندازی کارخانه اقدام به واردکردن دستگاه های تمام اتوماتیک از کشور های اروپایی نموده است.

چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ با حضور متخصصان در حرفه های مختلف درحال انجام است زیرا ما بهترین های تهران را دوره هم جمع کرده ایم تا بهترین خدمات را برای شما عرضه کنند. یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی در سطح تهران در حال ایده پردازی و تولید ایده های ذهنی شما هستند.

این تیم با داشتن سابقه فراوان در زمینه طراحی توانسته اند رضایتمندی حداکثری از مشتریان را کسب نمایند. ما در شرکت تولید و چاپ ترانسفر ( عکس برگردان ) گلسرخ همیشه اولویت اصلیمان رضایتمندی شما عزیزان است.

 

شما عزیزان میتوانید با داشتن هر ایده ذهنی به واحد طراحی ما مراجعه نمایید تا بتوانید ان ها را با بهترین کیفیت برایتان طراحی کنند.

یکی دیگر از واحدهای تخصصی شرکت گلسرخ واحد رنگسازی است که شما می توانید ایده خود را در خصوص رنگ هر طرحی به متخصصان ما ارائه دهید تا آنها برای شما رنگی بسازند که حدودا 99% شباهت به شما ایده ذهنی شما خواهد داشت.

 

ما افتخار می کنیم که در چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ نیازهای شما عزیزان را برآورده می کنیم. این یعنی شما می توانید تمام نیاز خود را در یک مجموعه کاملا حرفه ای رفع نمایید.

 

شرکت گلسرخ از دیر باز در حا فعالیت است که یکی از قدیمی ترین طرح ها که بصورت نوستالژیک طرح قوری گلسرخی یا طرح شاه عباسی است.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *