چاپ ترانسفر چیست؟

چاپ ترانسفر چیست؟

چاپ ترانسفر چیست؟

چاپ ترانسفر چیست؟ ترانسفر یا همان عکس برگردان یکی از روشهای انتقال طرح روی اجسام است. در این روش شما می توانید طرح هایی که توی ذهنتون است روی کاغذ پیاده کنید که طراحان ما بتوانند با استفاده از هنر و خلاقیتشان آن ها را برای ما طراحی و چاپ کنند.

چاپ ترانسفر چیست؟ اگر بخواهیم یک توضیح ساده و البته نوستالژیک بزنیم این است که از قدیم الایام در همه منازل ما قوری هایی با طرح گلسرخ یا طرح شاه عباسی بوده و همه ما با آنها خاطره داریم. ساده ترین روش انتقال طرح ها بر روی همان قوری ها به همین روش ترانسفر یا به فارسی عکس برگردان می گوییم.

چاپ ترانسفر به دو دسته اصلی کوره ای و بدون نیاز به کوره تقسیم می شود.

اولین ان که کوره ای است باید طرح بسته به نیاز مشتری مشخص شود که در چه دمایی از کوره قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم همان مثال قوری های گلسرخی را بگوییم به این شکل است که طرح بعد از اماده شدن روی قوری چسبانده می شود و بعد از آن وارد کوره ای می شود که دمای 800 درجه آن است. بعد از خارج شدن از قوری طرح بطور کامل روی قوری چسبیده شده و به هرشکلی پاک نخواهد شد.

قوری نیاز به دمای 800 درجه دارد اما اجسام دیگر درجه حرارت متفاوت تری دارد. که از 200 درجه تا 1000 درجه متغییر و متفاوت است.

چاپ ترانسفر سرد بدون نیاز به کوره است این چاپ یا همان ترانسفر نیاز به کوره ندارد و در خانه انجام میشود. این یکی از مزیت های این ترانسفر است چون هر کسی با ساده ترین ابزارها در منزل می توانید انجام دهید.

 

در کل سوال چاپ ترانسفر چیست؟

را می توان اینجوری جواب داد که هر چاپ ترانسفر همان عکس برگردان است که طرح روی متریال اولیه چاپ میشود بعد با شرایط خاص به روی اجسام میایید و روی آن می چسبد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اموزش عکس برگردان با ما در ارتباط باشید.

 

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ

جهت ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

جهت انتقال شماره تماس به تلفن همراه روی شماره ها ضربه بزنید.

021-55306004-7 | 021-55305985   | 021-55042440-9

جهت مشاهده لوکیشن شرکت در نرم افزارهای مسیریابی روی متن آدرس ضربه بزنید.

آدرس شرکت : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، جنب برج برندیوم ، شرکت چاپ عکسبرگردان گلسرخ 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *