ترانسفر, تولید و چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان در تهران

چاپ عکسبرگردان در تهران

چاپ عکس برگردان در تهران

چاپ عکسبرگردان در تهران با بزرگترین مجموعه تولید و چاپ عکس برگردان و ترانسفر در شرکت گلسرخ تهران خیابان صابونیان انجام میشود. این شرکت با داشتن ماشین آلات بروز اروپایی همیشه جز برترین تولیدکننده در این صنعت بوده است. شرکت گلسرخ یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید و چاپ در صنعت عکس برگردان است.

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ از سال 1370 به همت کارگران و متخصصان افتتاح شد که از آن سال جز اولین ها در این صنعت بوده است. ما همیشه سعی بر این داشته ایم که میزان کیفیت چاپ خود را با جذب نیرو های متخصص در بخش های مختلف بیشتر از پیش کنیم.

چاپ عکسبرگردان در تهران یکی از مهارت ها و صنعت هایی است که هر شخصی نمیتواند ادعایی کند زیرا شرکت تولید و چاپ عکس برگردان و ترانسفر گلسرخ نبض بازار را در دست گرفته است.

ما در این شرکت از همان ابتدای سال اول تولید با شرکت های تولیدی مختلفی همچون شرکت چینی پارس ، چینی مقصود ، سرویس مروارید ، چینی کرد ، چینی بهداشتی لاله جین ، چینی بهداشتی مشهد ، چینی آرمیتاچ ، چینی تقدیس و …  همکاری داشته ایم. این یعنی میزان رضایتمندی بالا تولیدکنندگان مظروفات بهداشتی و چینی ، که اگر به ان درجه از اعتماد نمی رسیدند هیچ گاه این تولیدات به این میزان رشد و تداوم نداشته است.

آیا تولیدات شرکت فقط برای مصارف صنعتی و کوره ای است ؟

ما شاکر هستیم که با راه اندازی بخش های مختلف علاوه بر تولید عکس برگردان و ترانسفر برای چاپ های کوره ای و صنعتی بخش چاپ سرد ( بدون نیاز به کوره )را هم راه اندازی کرده ایم.

هنرمندان بسیاری از سرتاسر کشور از هر جایی در این کشور پهناور می توانند با ارتباط برقرار کردن یک تماس تلفنی یا از طریق فضای مجازی سفارشات خود را ثبت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره تماس های زیر مراجعه نمائید. کانال های ارتباطی زیر برای سهل دسترسی شماایجاد شده است.

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *