ترانسفر, تولید و چاپ عکس برگردان, چاپ عکسبرگردان روی ظروف

چاپ عکسبرگردان روی ظروف

چاپ عکسبرگردان روی ظروف

چاپ عکسبرگردان روی ظروف را با بهترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدی در عرصه ترانسفر را با شرکت گلسرخ تجربه کنید. شرکت تولیدی و چاپ عکسبرگردان گلسرخ یکی از محبوب ترین برندهای تولیدی ترانسفر در ایران است. که از سال 1370 با همت کارگران و متخصصان صنعت تولیدی در خیابان صابونیان میدان شوش تهران تاسیس شد.

شرکت گلسرخ با بکار گیری متخصصان و نیروهای فعال در عرصه تولید عکس برگردان و ترانسفر توانسته. از همان سالهای اول شروع به فعالیتش نظر عمده تولیدکنندگان را بخود جلب کند. شرکتهایی که مجموعه بزرگ گلسرخ افتخار همکاری با ایشان را داشته عبارتند. از برندهایی از شرکت های تقدیس ، مقصود ، زمرد ، کُرد ، مهشید ، آرمیتاچ ، پارس و …

این نشانه از سابقه درخشان این کارخانه است که توانسته غول های بزرگ تولید ظروف لعابدار و بهداشتی را بخود جلب کند.  شرکت تولید و چاپ عکسبرگردان گلسرخ همیشه در اولویتش تولیدات منحصر بفرد بوده تا همه برندهای تجاری بتوانند با کمترین دغدغه از مجموعه ما خرید کنند.  گلسرخ با در نظر داشتن تمام سلایق در جامعه سعی کرده است که علاوه بر جذب تولیدکنندگان عمده مظروفات چینی و بهداشتی ، هنرمندانی که برای تولیدات خود نیاز به طرح و ایده های جذاب دارند. نیز وارد این صنعت کند. این یعنی تمام هنرمندان عزیزی که در خانه هم مشغول به فعالیت هستند بتوانند تولیداتی برای فروش و اصلاحا دکور کردن داشته باشند.

راه اندازی لاین چاپ سرد در گلسرخ

چاپ عکسبرگردان روی ظروف و ما تولیداتی هم داریم. که این هنمرمندان که عمدتا از بانوان زحمت کش میهن عزیزمان هستند. بتوانند آب باریکه ای برای تامین معاش داشته باشند.

اگر شما نیز بفکر تولیدات و دکوریجات هستید میتوانید به فکر خرید طرح در سایز های مختلف از ما بیافتید و با مناسبترین قیمت از ما تهیه کنید. برای توسعه لاین چاپ سرد در حال خرید دستگاه های جدید و بروز اروپایی هستیم که تمام نیازهای چاپی را برای مشتریان خود رفع کنیم.

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *