عکسبرگردان یا ترانسفر

چاپ عکسبرگردان و ترانسفر

چاپ عکسبرگردان و ترانسفر

چاپ عکسبرگردان و ترانسفر در بزرگترین و با سابقه ترین مجموعه چاپ عکس برگردان در تهران از سال 1370 به همت حاج حسین حیدری افتتاح شده است. این کارخانه با ماشین آلات روز دنیا از همان اوایل بازگشایی در حال فعالیت است.

شرکت چاپ عکس برگردان و ترانسفر گلسرخ یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدی این حوزه است. که سالهای سال جز اولین برندهای تولیدی در این صنعت است. ما در شرکت چاپ عکس برگردان گلسرخ همواره در تلاش هستیم. بروزترین طرح های دنیا را در تقویم چاپی خود بگنجانیم تا شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به بهترین و بیشترین طر ح ها دسترسی داشته باشید.

آیا شرکت گلسرخ فقط چاپ کوره ای دارد؟

خیر این شرکت هم طرح های چاپ کوره ای که اصطلاحا به چاپ گرم معروف است دارد. و هم طرح هایی مناسب چاپ سرد که بدون نیاز به کوره است و در منازل به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

ما در شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ با در اختیار داشتن تیم های زبده طراحی می توانیم. هر آنچه که شما بعنوان یک هنرمند در ذهن دارید را با ظرافت زیاد و حساسیت بالا برایتان طراحی خواهند کرد.

ما همه متخصصان چاپی را در این حوزه دور هم جمع کرده ایم تا کاری در خور شما عزیزان تقدیم کنیم. تمام کارهای چاپی با ماشین آلات روز اروپایی در حال انجام است.

چاپ عکسبرگردان و ترانسفر در هر زمینه ای قابل اجراست. شما می توانید با ارتباط گرفتن با بخش فروش شرکت گلسرخ می توانید در ارتباط باشید تا در اسرع وقت طرح شما اجرا و چاپ شود.

ما در شرکت چاپ و تولید عکسبرگردان گلسرخ می توانید دنیایی از طرح ها در یک قاب داشته باشید. برای مشاهده طرح های بیشتر به کانال های ارتباطی زیر مراجعه کنید.  به امید دیدار شما

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *