تولید و چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان روی کریستال, مجهزترین شرکت تولید و چاپ عکس برگردان

چاپ عکس برگردان روی کریستال

چاپ عکس برگردان روی کریستال

چاپ عکس برگردان روی کریستال با مجموعه بزرگ چاپ و تولید گلسرخ با سابقه ای بیش از 30 سال در زمینه چاپ عکس برگردان در ایران تجربه کنید.  شرکت چاپ و تولید عکس برگردان گلسرخ یکی از بزرگترین شرکت های تولید و چاپ عکس برگردان است که با داشتن ماشین آلات بروز صنعتی و حرفه ای امکان تولید روزانه 15هزار برگه در روز را دارد.

شرکت گلسرخ با داشتن تیم های زبده مشاوره و طراحی ، چاپ و بسته بندی بهترین گزینه برای چاپ های عمده شما در این صنعت می باشد. زیرا ما با شرکت های بزرگ همکاری داشته می توانیم پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

چاپ عکس برگردان روی کریستال یکی از ده ها تولیداتی است که این شرکت انجام میدهد. زیرا بغیر از تولیدات کریستال انواع تولیدات دیگر را هم دارد که برای مثال می توان به چاپ و تولید اپال ، چینی ، مظروف بهداشتی و مظروف چینی اشاره کرد.

 

شرکت گلسرخ با ایجاد طرح های متنوع و بروز صنعتی می تواند نیاز های شما در این بابت مرتفع کند. یکی از مزایای همکاری با مجموعه چاپ و تولید عکس برگردان گلسرخ ، خوشقولی و سرتایم حاضر شدن سفارشات است. سالهاست که ما در تلاش هستیم سفارشات مشتریان را طبق اولویت و نیازشان مدیریت کنیم و بموقع حضورشان تحویل دهیم.

 

عکس برگردان یکی از چاپ هایی است که از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفته و با توجه به سبک و نوع چاپ روی اجسام مختلف نقش بسته اس.

چاپ عکس برگردان روی کریستال با بهترین مواد و کیفیت روز دنیا برای شما عزیزان چاپ و تولید می شود. این یعنی شما از بابت متریال و کیفیت چاپ خیالی آسوده داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اموزش عکس برگردان با ما در ارتباط باشید.

 

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ

جهت ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

جهت انتقال شماره تماس به تلفن همراه روی شماره ها ضربه بزنید.

021-55306004-7 | 021-55305985   | 021-55042440-9

جهت مشاهده لوکیشن شرکت در نرم افزارهای مسیریابی روی متن آدرس ضربه بزنید.

آدرس شرکت : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، جنب برج برندیوم ، شرکت چاپ عکسبرگردان گلسرخ 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *