چاپ ترانسفر روی چینی

چاپ ترانسفر روی چینی

چاپ ترانسفر روی چینی

چاپ ترانسفر روی چینی یکی از دهها خدماتی چاپی است که شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ در حال انجام است. شرکت تولید و چاپ ترانسفر یا همان عکس برگردان گلسرخ یکی از با سایقه ترین شرکت های تولیدی در زمینه ترانسفر است که از سال 1370 هجری شمسی کارخانه افتتاح کرد که با  بکار گیری حدودا 30 نفر شروع بفعالیت کرد و طرح هایی تولید کرده است که در بازار ایران به یک طرح نوستالژیک تبدیل شده است.

این طرح نوستالژیک طرح گلسرخ است که روی قوری و بشقابی جات از قدیم چاپ شده است. این طرح ها ایده هایی هستند که از سال 1370 در این شرکت اجرا و چاپ شده اند که همچنان هم خواهان خود را دارد.

ما در شرکت تولید و چاپ ترانسفر ( عکس برگردان ) گلسرخ سعی کرده ایم به نظر و سلیقه کل جامعه احترام بذاریم و با توجه به نظر ایشان طرحی به بازار روانه کنیم.

 

چاپ ترانسفر روی چینی با چه درجه حرارتی باید انجام شود؟

این ترانسفر برای دمای 800 درجه به بالا بسته به محصول شما احتیاج دارد. چون هر محصولی با توجه به ساختاری که دارد متفاوت است.

 

چاپ ترانسفر روی چینی یکی از خدماتی است که در چاپ گلسرخ انجام میشود و سایز کارها به طراحی و چاپ طرح های مختلف روی کاشی ، سرامیک ، بلوریجات ؛ کریستال ، مظروف بهداشتی ( کاسه توالت و روشویی سرویس بهداشتی) و … بستگی دارد.

 

شرکت چاپ و تولید عکس برگردان گلسرخ یکی از بزرگترین شرکت های تولید ترانسفر در ایران است که با بکار گیری ماشین آلات بروز اروپایی کیفیت کار چاپی را تا حدی بالا برده است که انتظار مشتریان بیش از پیش شده است.

ما تمام نیرو و قدرت خود را در یک مجموعه جمع کرده ایم که بتوانیم بهترین خدمات چاپی را برای شما ارائه کنیم. شما با دیدن کیفیت کارهای چاپی و رضایت مشتریان ما به کیفیت کارهای ما پی خواهید برد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اموزش عکس برگردان با ما در ارتباط باشید.

 

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ

جهت ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

جهت انتقال شماره تماس به تلفن همراه روی شماره ها ضربه بزنید.

021-55306004-7 | 021-55305985   | 021-55042440-9

جهت مشاهده لوکیشن شرکت در نرم افزارهای مسیریابی روی متن آدرس ضربه بزنید.

آدرس شرکت : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، جنب برج برندیوم ، شرکت چاپ عکسبرگردان گلسرخ 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *