ترانسفر, چاپ ترانسفر, چاپ ترانسفر شرکت گلسرخ, چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان پخت بالا

چاپ عکس برگردان پخت بالا

چاپ عکس برگردان پخت بالا

چاپ عکس برگردان پخت بالا با دستگاه ها و متریال بسیار با کیفیت اروپایی در شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ با حدودا 30 سال سابقه فعالیت تجربه کنید.  ما در شرکت گلسرخ از همان ابتدای تاسیس به فکر تامین بهترین طرح ها و با کیفیت ترین متریال های روز دنیا بوده ایم . شرکت گلسرخ با جذب نیروهای متخصص در زمینه های مختلفی همچون طراحی ، رنگسازی ، و حتی بسته بندی توانسته است که تمام نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.  ما از ایده پردازی تا بسته بندی محصول شما در کنارتان هستیم.

سالهای سال است که ما در شرکت گلسرخ با طراحی و حتی خرید. طرح های برتر اروپایی نظر اکثر تولید کنندگان مظروف بهداشتی و چینی ، بخاری ، دوچرخه و … را بخود جلب کرده است. ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را بشما عزیزان تولیدکننده ارائه کنیم.

آیا برای تولیدات بدون نیاز به کوره هم تولیداتی دارید؟

بنا به درخواست شما عزیزان لاین تولید و چاپ انواع طرح ها برای هنرمندانی. که قصد تولید و تهیه انواع دکوریجات را بدون استفاده از کوره را فراهم کرده ایم. این موضوع علاوه بر تولید انواع چاپ عکس برگردان پخت بالا این خط تولید نیز راه اندازی شده است. ما بفکر شما عزیزان هنرمند هستیم. تا بتوانید با ساخت تولید آثار هنری خود کسب درآمدی خاص داشته باشید.

چاپ عکس برگردان پخت بالا برای مصارف همچون مظروفات بهداشتی و چینی که نیاز به دمایی بالاتر از 700 درجه دارد تا چاپ روی کار بشیند و از بین نرود. ما در شرکت گلسرخ همیشه با کیفیت ترین تولیدات را برای شما عرضه خواهیم کرد.

شرکت تولید چاپ و عکسبرگردان گلسرخ یکی از با سابقه ترین های و شاید به جرات خواهیم گفت اولین برندهای تولید عکس برگردان و ترانسفر در سطح کشور خواهد بود. ما با دستگاه های تولید عکس برگردان که از اروپا وارد شده است بهترین کیفیت را برای شما عرضه خواهیم کرد. پس بدون هیچ نگرانی به خریدات خود ادامه دهید.

 

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *