ترانسفر, ترانسفر چاپ سرد, چاپ ترانسفر

ترانسفر چاپ سرد

ترانسفر چاپ سرد

ترانسفر چاپ سرد یکی از پر مخاطب ترین روش های چاپ برای هنرمندان و علاقه مندان تولید دکوریجات است. ما در شرکت گلسرخ از سال 1370 اقدام به تولیداتی با ارزش کرده ایم که نظر هر هنرمند و اهل فنی را بخود جلب میکند. شما هم می توانید با ارتباط گرفتن از طریق شبکه های اجتماعی نمونه طرح های ما را ببینید و بصورت مجازی سفارش دهید.

ما سالهای سال است بصور تخصصی روی چاپ های کوره ای و چاپ سرد فعالیت داریم . ما در این ایام با جذب نیروهای متخصص طراحی و ایده پردازی توانسته ایم نظر هنرمندان زیادی را بخود جلب کنیم. حالا که بحث از توانایی هنر طراحانمان شد این را بجرات خواهیم گفت که شرکت تولید و چاپ گلسرخ یکی از بزرگترین مجموعه های طراحی برای تولیدات را در سطح حوره خود دارد.  برای مثال اگر شما هر طرح و ایده ای دارید میتوانید روی کاغذ بیارید.  یا به صورت شفاهی به طراحانمان بیان کنید تا بهترین طرح با بالاترین کیفیت را برایتان طراحی کنند.

شرکت چاپ و تولید گلسرخ در هر بخش متخصصانی را دور هم جمع کرده است.  که اینها خود به تنهایی یک بازار را در دست می گیرند. بعد از تعریف و تمجید از همکاران واحد طراحیمون این بار از واحد رنگسازی و چاپ صحبت کنیم.  که یکی از متخصصان رنگسازی در سطح شهر تهران هستند که با مجوز و تایید ایشان تولیدات به مرحله تولید انبوه وارد می شوند.

ترانسفر چاپ سرد نیاز به کوره ندارد؟

ترانسفر چاپ سرد هم همانطور که از اسمش مشخص است.  برای تولیدات مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به کوره ای و استفاده از تجهیزات گرون قیمت نداریم.  چاپ سرد روی انواع شیشه ، سنگ نمک ، پلاستیک ، شمع ، ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. شما هنرمندان می توانید اگر طرحی اختصاصی دارید م یتوانید برای طراحان مابفرستید یا اگر که نه بصورت عمده طرح هایی بصورت عمومی در انبار و نمایشگاه شرکت همه روزه از ساعت 8 صبح تا 17 قابل مشاهده است.

 

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *