ترانسفر, چاپ عکس برگردان در ایران, دکور کردن با عکس برگردان

دکور کردن با عکس برگردان

دکور کردن با عکس برگردان

دکور کردن با عکس برگردان یک اصطلاحی است که معمولا افرادی که با چاپ های ترانسفر کوره ای سر و کار دارند بیشتر آشنا هستند. این روش یعنی بعد از ایده پردازی و طراحی طرح ، کار مورد نظر وارد رنگسازی می شود. و بعد از ساخت کلیشه مورد نظر چاپ میشود. فردی که قرار است دکور انجام بدهد. این موارد را روی ظروف و سرامیک یا هر محلی که مورد نیاز است می چسباند و آن را راهی کوره می کند.

معمولا درجه حرارت ها برای هر جنس و کار و … متفاوت است. مثلا برای ظروف بهداشتی مثل سنگ توالت و سنگ روشویی باید از دمایی استفاده شود. که به آن جهنم می گویند و دمایی بالای 800 تا 1100 درجه سانتیگراد دارد. شما عزیزان می توانید بعد از سفارشات و ایده پردازی و طراحی یک نمونه از ما بصورت شاهد رنگ انجام بدهید. تا از نوع رنگ و کیفیت طرح مورد نظرتان خیالتان راحت باشد.

دکور کردن با عکس برگردان و ترانسفر یکی از روشهای قدیمی چاپ روی ظروف است .

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید عکس برگردان وترانسفر در ایران است که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدا کیفیت را سر لوحه خود قرار داده است. ما در مجموعه گلسرخ نیروهای متخصص در هر واحد را دور هم جمع کرده ایم تا بهترین های بازار را مثل همیشه برای شما ارائه کنیم.

شرکت گلسرخ نیروهای حرفه ای دارد که هر کدام خودش اعتبار بازار هستند. شما عزیزان می توانید با هر صنعتی که در ان حضور دارید می توانید از  حمایت های ما بهرمند شوید ما علاوه بر تولیداتی که برای کوره دارها انجام میدهیم . تولیداتی هم برای هنرمندانی که برای دکوریجات و چاپ سرد استفاده می شود هم تولید می کنند.

ما در همه شرایط بازار اولویتمان رضایتمندی شما مشتریان است که از هر نظر با شما کنار خواهیم امد. ما در شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ همیشه رضایتمندی شما برایمان در الویت است.

راه های ارتباطی و مشاهده نمونه طرح ها در فضای مجازی

ما هر روز در حال بروزرسانی طرح ها هستیم . . .

کانال نمونه طرح پخت گرم در تلگرام

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

در این کانال انواع طرح ها با درجه حرارت متفاوت قرار می گیرد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *